Vienna - Day 1

Thursday, October 04, 2012

CZ: Tak konečně post z Vídně. Byla jsem tam o víkendu 21.-23.9. Trvalo mi celou věčnost upravit jen fotky (kterých mám asi 400 :-D), proto píšu s takovým zpoděním. Ve stručnosti vám popíšu, kde jsem byla a třeba vám to dá aspoň malý přehled o tom, co se dá ve Vídni dělat. Samozřejmě jsem ale nebyla všude - za jeden víkend se toho zas tolik stihnout nedá.
EN: So finally I have a Vienna post for you. I was there from September 21. to 23. and it took me a while to just edit pictures (I have about 400 of them :-D).
I'll concisely tell you which places I visited and maybe it will give at least a little view what you can do there. But of course I wasn't everywhere - you can't do much just during one weekend.



CZ: Hned po příjezdu jsme se šli projít. Šli jsme rovnou za nosem až jsme došli na Keplerplatz - a první obchod, co jsme viděli bylo H&M (a já jako věrný fanoušek tohohle obchodu jsem se před ním musela samozřejmě hned vyfotit :-P)
EN: Right after our arrival we went for a walk. We didn't have a special destination so we just walked and walked until we came to Keplerplatz. The first store we saw was H&M (and I as a superfan of this store had to have a picture with it :-P)

CZ: Naší další zastávkou byl Prater. Miluju zábavní parky, takže jsem si čas strávený tam opravdu užila. Ovšem cena atrakcí se pohybuje okolo 4-5, což není zrovna málo. Proto jsme nakonec šli "jen" na největší kolotoč na světě (který taky můžete vidět na fotkách) - a to byl opravdu zážitek, protože kolotoč měří 117m.
EN: Our next stop was Prater. I love theme parks so I really enjoyed myself there. But the prize of attractions is usually around 4-5 and that's not quite a little. That's why we went to just one attraction which was the highest merry-go-round in the world (you can see it in the pictures above) - and that was a big experience because the height of the merry-go-round is 117m.

CZ: Poté jsme jeli U-Bahnem (metrem) do nedalekého nákupního centra Donau Zentrum. Zde jsme strávili zbytek úžasného dne.
EN: Then we took U-Bahn (subway) and went to nearby shopping center called Donau Zentrum. Here we spend the rest of our amazing day.
                                        

You Might Also Like

3 comments

  1. moc pěkné, taky jsem byla v Prátru na tom hrůzostrašným řetízkáči :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já nejdřív začala křičet, ale pak to bylo super! :-D

      Delete
  2. Fotka s tím monstrem je bezkonkurenční :D

    ReplyDelete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥