Happy Birthday

Wednesday, November 28, 2012

CZ: Ano ano, je tomu skutečně tak. Můj blog má dneska 2. narozeniny. Popravdě mi přijde, že už ho mám mnohem dýl :-D a vím, že ještě nemám moc čtenářů, ale i tak se jejich počet v poslední době zvýšil, za což jsem opravdu MOC ráda :-)
Mějte krásný den a doufám, že i dál můj blog budete sledovat :-)
EN: Oh yeah, it's really true - my blog has 2nd birthday today. Honestly I feel like I'm writing it little bit longer :-D and I know I don't have much followers yet but still - the number of them increased in past few weeks so I'm really glad :-)
Have a wonderful day and I hope you'll continue following me :-)

You Might Also Like

7 comments

  1. Všetko najlepsie, ked si pisala, ze sa ti zda, ze mas blog uz omnoho dlhsie..ja to mam naopak..mne sa blizi rok a mam pocit, ze ho mam par mesiacov..:)ale vidim u sebe velke zmeny, hlavne v pisani a vyjadrovani sa..ked si citam clnaky na zaciatku tak teraz vidim v nich rozdiely a napisanie clanku mi netrva uz tak strasne dlho...:)

    ReplyDelete
  2. Ó, tak krásne výročie!
    Nech sa ti darí ďalej ;).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. Přeji všechno nejlepší a další pěknou činnost

    ReplyDelete
  4. všechno nejlepší a hodně spokojených čtenářů, at vydrží blog ještě pár dalších let :)



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  5. také přeji všechno nejlepší, dodatečně :) a noho originálních nápadů při psaní nových článků :)

    www.jana-dvorakova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. gratuluji, mně nikdy blog nevydržel déle jak půl roku, takže tě obdivuji

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥