Random

Friday, November 16, 2012

taška/bag - New Yorker
CZ: Ahojte všichni :-) pardoneček ... vím, že už se tady chvilku nic neobjevilo, ale mám v plánu to napravit ;-) pro dnešek jen krátký random post. Koupila jsem si suprovou tašku (zlevněná na 249kč CHA!), chystám si přečíst H&M Magazine a čeká mě výměna občanky a pasu - nemůžu se dočkat - konečně tam budou fotky, kde budu vypat jako já. I paní úřednice konstatovala, že jsem se opravdu změnila a už tak vůbec (naštěstí) nevypadám :-D. Teď už jen počkat až budou doklady hotové a hupky dupky na úřad O:-)
Tak se mějte, zimy užívejte a nezapomeňte mít stále dobrou náladu :-*
PS: Sorry za kvalitu fotky - při osvětlení v mém pokoji se blbě fotí :-/
EN: Hey guys :-) sorry sorry sorry - I know I haven't posted anything for a while but I'll fix it - hopefully you'll se more posts soon :-) today it's just a brief random post. I bought a great bag (in sale for 249CZK HA!), I'm just about to read the newest H&M Magazine and I gotta change my ID card and passport - I can't wait - finally the pictures in them will look like ME - even the clerk said that I really grew up and changed and that I (FORTUNATELY) don't look like that anymore haha :-D. Now I just have to wait till my new papers are ready :-)
So .. have a wonderful day, enjoy cold weather and don't forget to be in a good mood :-*
PS: I'm sorry for the quality of the pic - lights in my room are just so bad and it's hard to take good pictures :-/

You Might Also Like

2 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥