Quick post :-)

Thursday, January 03, 2013

CZ: Mám toho teď hodně - zkouškové (aaaaaa!!!!), takže nestíhám psát na blog. Doufám, že vy všecko zvládáte a užíváte si slev (ano přiznávám - i já už jsem si něco koupila O:-)).
Dnešní post je jen o pár fotkách z instagramu za poslední týden.
Mějte se famfárově :-*
EN: I'm very busy these days (exams!!!) to write on my blog (sorry!). I hope you're handling everything well and that you're enjoying New Year's sales (ok ok I admit I bought something as well O:-)).
So today's post is just about few pictures from instragram.
Stay cool :-*

CZ: byla jsem v Ikei (jeeej!!!)
přišla mi nová peněženka / novoroční ohňostroj z Pražského hradu
EN: I visited Ikea (yeey)
new wallet arrived / New Year's Eve's fireworks (which I watched from Prague Castle)
CZ: můj úžasný narozeninový dort / s mým bráškou
EN: My amazing birthday cake / with my little brother

You Might Also Like

8 comments

  1. Izba na prvej fotke je úplne dokonale zariadená :)

    ReplyDelete
  2. Moc pěkné fotky! Ať se ti během zkouškového zadaří. :)

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Ahoj, som na tvojom blogu prvý krát, ale veľmi sa mi tu páči :)
    Btw, pekná peňaženka a ta torta vypadá super a držím palce so skúškami, tiež s nimi práve bojujem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc :-) to jsem ráda, že se Ti tu líbí :-) a přeju taky hodně štěstí se zkouškama :)

      Delete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥