Instagram

Thursday, May 02, 2013

CZ: Rozhodla jsem se s vámi podělit o fotky z mého instragramu - jsou z posledních pár dní :-)
EN: I have decided to share some of my instagram pictures from last days :-)

CZ: v pondělí jsem byla běhat! Oujé 3,5 km ... nojo nojo - já vím, to není moc :-D / moje běžecké boty Asics / zdravá strava - ovocný salát (mňam mňam!)
můj včerejší oběd / plán na tento týden (který chci samozřejmě dodržovat déle než jen tento týden) - denně cvičit, chodit spát v 10 (max 10:30) a jíst zdravě - pro inspiraci jukněte na můj fitblr / můj úterní oběd :-D
EN: I went running on Monday - 3,5 km oh yeah .. ok ok - I know it is not much :-D / my ASICS running shoes / healthy food - fruit salad (yammy yammy!)
my yesterday’s lunch / this week’s goal (which I wanna stick to longer of course) - excercise daily, go to bed at 10PM (max 10:30) and eat clean - for more inspiration visit my fitblr / my Tuesday’s lunch :-D
READ MORE->

 CZ: JARO JARO JARO - jupííí! / lízátko z Bershka Opening Party, který jsem si snědla až včera v práci :-D
slavili jsme maminčiny narozeniny - nejlepší dort / jaro nějak zase skončilo :-(
EN: SPRING SPRING SPRING - YES!! / lollipop from Bershka Opening Party which I ate yesterday at work :-D
we celebrated mom’s birthday - the best cake ever / spring is over for now :-(
CZ: v práci se občas nudim :-D / můj včerejší outfit
EN: sometimes I am kind of bored at work haha :-D / my yesterdays outfit

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥