Forgotten Street

Saturday, February 14, 2015

EN: A few pictures from a lovely day with one American family that I fell in love with. I will show you pictures of them later :-)))
And yes - I changed my color (again) :D I was kind of sick of the blond one plus my hair was seriously damaged so it needed a change. How do you like it? :-)
CZ: Pár fotek z překrásného dne s jednou americkou rodinkou, kterou jsem si moc oblíbila. Později vám ještě ukážu fotky, které jsem nafotila já :-))))
A ano - už jsem (opět) změnila barvu vlasů :D Už mě ta blonďatá dosti nebavila a navíc byly moje vlasy opravdu zničený, takže potřebovaly změnu. Jak se vám líbí? :-)

PS: Happy Valentine's Day :-)

PS: Krásného Valentýna :-)

You Might Also Like

2 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥