Breakfast

Tuesday, April 14, 2015


EN: I skipped my morning class today and slept in. I know I know, I'm terrible :D
Anyways, I told myself that I am going to enjoy a good yummy breakfast because I usually throw something in in a hurry in the morning or don't eat anything at all.
So I just grabbed what we had home and enjoyed nice, calm breakfast. It's true though I can't just sit and eat in the morning so I researched locations for engagement photography session that I'm taking this Saturday. I am really excited and cannot wait! It'll be great!
I hope your day is as wonderful as mine so far!
CZ: Dneska jsem zatáhla mou ranní přednášku, já vím já vím, jsem hrozná :D
Nicméně jsem si řekla, že si dám nějakou dobrou snídani, protože většinou ráno do sebe jen něco ve spěchu hodím a nebo vůbec nic nejím.
Takže jsem vzala to, co jsme doma měli a užila jsem si pěknou a klidnou snídani. Je ale pravda, že nedokážu ráno jen sedět a jíst, takže jsem také hledala místa na zásnubní focení, které fotím tuhle sobotu. Už se na to moc těším! Bude to super!
Doufám, že je váš den taky tak úžasný! :-)


You Might Also Like

2 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥