Oklahoma Fall 2015

Thursday, December 24, 2015

EN: Helloooo everybody, I know it's been more than a month since my last post here .. ooops.
Anyways, if you're following me on my social media, you probably already know I'm currently in The States. I flew here on November 24th. Today's post is gonna be about my adventures in Oklahoma where I was from November 24th till December 4th.
PS: I know I owe you a lot of posts (for ex. the one about Paris :D but I'm working on that too, I promise, I guess I'm just lazy and don't wanna spend my time here by the computer, working on articles O:-)

CZ: Tak se konečně ozývám, po více než měsíci! O:-) Jestli sledujete mé sociální sítě, už asi víte, že se momentálně nacházím v Americe. Odletěla jsem sem 24. listopadu. Dnešní článek je o mých dobrodružstvích v Oklahomě, kde jsem byla od 24. listopadu do 4. prosince.
PS: vím, že vám ještě dlužím plno článků (třeba ten z Paříže :D nebojte na něm se už taky pracuje, ale jsem docela líná a nějak se mi nechce jen sedět u počítače a psát články :D )


We are smiling in this photo but when it came to saying goodbye, we were all tearing up!/ Na fotce se smějem, ale když došlo na loučení, všichni jsme měli slzy v očích!



Am I the only one who likes to take pictures of wings of planes? O:) / Taky tak rádi fotíte křídla letadel? O:-)


On the way to Oklahoma City. / Na cestě do Oklahoma City.


Just some snippets: I love Christmas trees, Texas cutting board (found in Oklahoma!) and cute bathroom "stuff"/ Jen takové maličkosti: Miluju vánoční stromky, Texaské prkýnko (které jsem našla v Oklahomě!) a roztomilé doplňky do koupelny.


True mirror/bathroom selfie; home deco; rocking Christmas music! / Pravé zrcadlové selfíčko :D, dekorace a vánoční hudba!


our Thanksgiving was amazing. / První opravdové americké Díkuvzdání bylo nejlepší!


I was definitely having a blast! / Díkuvzdání jsem si opravdu užila!


I experienced Black Friday shopping and it was great! :D / Zažila jsem opravdické Black Friday nakupování a bylo to nej!


Everything looked like Frozen; time for cupcakes; cheering for OU NFL team; the best Christmas mug (found in Target) / Ledové království! :D, americké cupcaky - mňam mňam; fandila jsem americkému fotbalovému týmu (OU = Oklahoma University); nejlepší vánoční hrnek (kterej jsem našla v Targetu)


Frozen car; my outfit (I didn't bring a winter jacket lol :D so I guess layering will have to do) and beautiful Christmas tree we decorated. / Zmrzlé auto, můj outfit (jaksi jsem si s sebou nevzala zimní bundu, takže prostě musím vrstvit :D) a krásný vánoční stromek, který jsme nazdobili.


We went to this awesome Irish pub in Tulsa. / Zašli jsme do suprové irské hospody.


One more picture of the pub, downtown Tulsa and picture with a wonderful lady I got the chance to meet! / Ještě jedna fotka hospody, centrum Tulsy a fotka s úžasnou ženou, kterou jsem poznala!


Downtown Tulsa is pretty! And those candles smell AMAZING! (Go Anthropologie) / Centrum Tulsy je pěkné! A tyhle svíčky voní ÚŽASNĚ! (Obchod Anthropologie)


We went to Oklahoma City and I saw the Bombing Memorial. / Pak jsme jeli do Oklahoma City a měla jsem příležitost vidět Památník bombového útoku v OKC.


Random photos


Lemme just say that downtown Oklahoma City is pretty cool! / Centrum Oklahoma City je prostě cool!


Some more random pictures


Picture time with my dear friends who invited me over to Oklahoma to stay with them./ Fotka s úžasnou rodinou, která mě k nim pozvala do Oklahomy.


You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥