Hays Street Bridge - San Antonio

Monday, February 15, 2016

EN: I know it's not Wednesday so I'm technically not supposed to be posting anything (cause my schedule is posting on every Wednesday now) BUT it is Valentine's Day so I thought to myself, why not treat my readers today, right?! ;-)
These photos are from December - yup, I was wearing just that because guess what - that's Texas :-D you can dress like it's Spring even if it's December! - and they were taken by my dear friend and talented photographer Carly Osborn - you can check out her portfolio right here.
Sadly my trip here is almost over. I'm leaving this coming Friday! Sad day! But I'm choosing not to be upset and devastated. I'm choosing to trust God completely!!
Hope you get to spend this day with someone you love (whether it's a significant other or your family and friends) - I'm going to see James Bond with my friend tonight and I'm super stoked.
OK! Love you guys!

CZ: Vím, že dneska není středa, takže bych vlastně teoreticky neměla zveřejňovat žádný článek (protože jsem začala psát na blog každou středu), ale je Valentýna, tak jsem si řekla, že pro vás dneska něco zveřejním! ;-)
Tyhle fotky jsem nafotila s mou kamarádkou a talentovanou fotografkou Carly Osborn - na její portfolio se můžete podívat tady, a jsou z prosince - a ne nebyla mi zima :-D protože to je prostě Texas, i v prosinci se můžete oblíct, jak kdyby bylo jaro!
Naneštěstí se ale můj výlet blíží ke konci, odlétám už v pátek! Rozhodla jsem se že ale namísto toho, bych byla smutná, tak budu plně důvěřovat Bohu!
Doufám, že dnešní den můžete strávit s někým, koho máte moc rádi (ať už je to vaše drahá polovička nebo rodina a přátelé) - já jdu do kina na Jamese Bonda s mojí kamarádkou a už se moc těším.
Mějte se krásně!

 I have no idea what I was doing here :-D /Nemám ponětí, co jsem zrovna dělala :-D

yup, it was kinda bright that day! / Sluníčko bylo moc ostrý :-D


You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥