Charlie & Abi

Wednesday, March 02, 2016

EN: I briefly mentioned these two in my previous post and today I want to dedicate a whole article to them. They deserve it. Trust me!
If you haven't read my last post, I told you guys in it that I actually met Charlie & Abi on their wedding day. I got to come to Costa Rica and besides being a part of a mission trip I also got to witness their big day (on my birthday! how cool is that!) without actually knowing them haha. That changed during the trip though. They grew very close to my heart and now I'm sad pretty much every day that I don't get to see them!
Anyways - I had the great opportunity to do a little photo shoot with them at Tamarindo Beach. It was a blast! And I really do love the pictures, if I may say so myself ;-P
Have a great week folks!
PS: for high resolution photos head over here.

CZ: O těhle dvou jsem se už zmínila v předchozím článku a dneska jsem se rozhodla, že jim věnuju celý post. Myslím, že si to opravdu zaslouží!
Pokud jste můj poslední článek nečetli, tak jsem v něm mluvila o tom, že jsem Charlieho a Abi potkala v den jejich svatby. Měla jsem příležitost se podívat do Kostariky, kam jsem jela na misijní výjezd. Mimo jiné jsem byla svědkem jejich velkého dne (který byl na mé narozeniny! :-D) aniž bych je vlastně znala :D To se ale během mého výletu změnilo. Přirostli mi neskutečně k srdci, tak, že jsem teď každý den smutná, že s nimi nemůžu trávit čas!
Nicméně jsme podnikli výlet na pláž Tamarindo a při té příležitosti jsem jim udělala pár fotek. Bylo to úžasné odpoledne a upřímně si myslím, že se fotky opravdu povedly!
Mějte krásný zbytek týdne!
PS: Na fotky ve velkém rozlišení se můžete podívat tady.


You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥