Nashville February 2016

Wednesday, April 13, 2016

EN: Hello guys! I have a little throwback post for you today! It has been almost 2 months since I got back from America in February but I still have lots to show you from my travels. I will take you to Nashville today! I visited a dear friend Linsey there whom I met on my mission trip to Costa Rica (you can read about that here and here) and I stayed for a week and explored the city.
I pretty much loved it! It is a hipsterish place (and mm let's be honest, who doesn't like hipsterish nowadays, right?! :D) and just a really neat place with SO many musicians it's crazy :D
But lets look at the photos now!

CZ: Zdravím všechny! Dneska mám pro vás trošku throwback článek. Už je tomu skoro 2 měsíce, co jsem se vrátila ze Států, ale stále mám hodně fotek, co vám chci ukázat! Dnes se přesuneme do Nashvillu! Navštívila jsem tam na týden kamarádku Linsey, kterou jsem potkala na misijním výjezdu v Kostarice (o kterém se můžete dočíst tady a tady). Společně jsme probrouzdaly tohle úžasné a hlavně hipsterské město (protože kdo dnes nemá rád hipstery, že? :D) plné nadaných muzikantů!
Pojďme se tedy podívat na fotky!

Beautiful Nashville
/ krásný Nashville

just random photos from the trip - I love the mailboxes btw!
/ mix různých fotek, všimněte si úžasných poštovních schránek!

famous Nashville flag on the wall
/ slavná vlajka Nashvillu na zdi

I had to (of course!) try all different food places! Frothy Monkey, The Cookery, A Matter of Taste Eatery, Chuy's
/ Musela jsem (samozřejmě!) vyzkoušet všemožné restaurace: Frothy Monkey, The Cookery, A Matter of Taste Eatery, Chuy's

Had the opportunity to go to a house concert and loved every minute of it! Oh and when you ask a guy to take a picture, be sure you will end up with at least one selfie he took of himself! :D
/ Měla jsem možnost jít na koncert u kamaráda doma a nejvíc jsem si to užila! Jo a buďte si jistí, že skončíte alespoň s jednou selfie na vašem telefonu, pokud kluka požádáte o pár fotek :D

Little things I thought were super cute!
/ Maličkosti, které upoutaly mou pozornost - no nejsou roztomilé?

my perfect outfit for snowy days :D aka when you simply refuse to acknowledge cold winter weather!
/ můj perfektní outfit pro sníh :D aneb moment, kdy odmítáte připustit, že je venku zima a sněží!

with Nashville flag
/ s vlajkou Nashvillu

me and Linsey
/ s Linsey

randomness - PS: CUPCAKE ATM (I WANT THIS IN MY LIFE!)
/ různé - PS: "bankomat" na cupcaky! (TO POTŘEBUJU VE SVÉM ŽIVOTĚ)

snow holiday! I wish it was like that in the Czech as well :D)
/ nasněžilo a nešlo se do školy (kéž by to tak bylo i v Čechách :D)

how are all the areas in Nashville cute? NOT FAIR
/ jakto, že jsou všechny části Nashvillu tak pěkné? TO NENÍ FÉR!

two great coffee shops
/ dvě úžasné kavárny

I loved the design of this chocolate
/ hodně se mi líbil design téhle čokolády

when you have fun with snapchat filters
/ když si hrajete s filtry na snapchatu

Nashville reminded me of Czech a lot
/ dost mi to tam připomínalo Česko

We went on a trip to Chattanooga
/ vydali jsme se na výlet do Chattanoogy 

one more photo of Nashville downtown
/ ještě jedna fotka centra Nashvillu 

Miss these two! Too bad they are so far away!
/ po těhle dvou se mi opravdu stýská! Škoda, že jsme od sebe tak daleko!


So that's it for today! PS: Have you seen my post from Monday yet? It had my big news revealed in it! / Tak a to je pro dnešek všechno. PS: už jste viděli můj článek z pondělí? Prozradila jsem v něm svou velkou novinu!

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥