Food Blog Market

Wednesday, June 22, 2016

EN: Hello loves! Hope you are enjoying your Wednesday. Today I have photos from a food festival I went to a couple weeks back. Food Blog Festival was a pretty darn cool event! All that yummy food and all the cool people and I also loved the venue! Well just see for yourselves! :-) I took a lot of photos hehe so I apologize for a long post!
I feel like I could share a little bit more with you but I don't really know what ! :D Maybe that I am trying to stay healthy. I decided to eat well and excercise regularly. We will see how long that's gonna last haha! :-) I failed a couple times in maintaining this kind of lifestyle but I guess it is never too late to start over right? :-)
Do you have any tips how to stay fit and healthy? And would you like me to post some tips here that I have? Let me know down below in the comments!


CZ: Čaute! Doufám, že si užíváte středy, dneska mám pro vás fotky z jednoho super food festivalu, na který jsem se zašla podívat před pár týdny. Food Blog Festival byla úžasná událost! Všechno to vynikající jídlo, cool lidi a moc se mi také líbilo místo! No však se podívejte sami! :-) Vyfotila jsem teda poměrně dost fotek, takže se omlouvám za delší článek!
Mám pocit, že bych se s vámi mohla podělit ještě o něco, ale nevím moc o co :D Snad jen to, že se snažím najet na zdravý životní styl. Rozhodla jsem se jíst zdravě a pravidelně cvičit. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží :-D Už jsem se o to párkrát marně pokoušela, ale myslím, že nikdy není pozdě začít znovu, ne? :-) 
Máte nějaké tipy jak zůstat fit? Chtěli byste abych sem na blog třeba dávala nějaké tipy či moje týdenní jídelníčky, které jsem si začala dělat? Dejte vědět dole v komentářích!


You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥