DIY Dresser

Thursday, July 07, 2016


EN: Hello everybody! So sorry I am a day late with my post! I was wayyy busier yesterday than I thought I was going to be so there just wasn't any time left for the blog (and yup I know I could've easily fixed that with preparing the articles ahead of time :D).
Anyways - I guess you are all pretty excited to see who won the giveaway from last week! And I kinda have to disappoint you O:) because I decided to keep it going for one more week! Not very many people have participated yet so I feel like I should give them the opportunity! But I promise you will all know who won next week! :-)
Well and today I have a DIY project to show you! I did it a couple days back and thought it might interest you. The credit goes to pinterest though haha (the ultimate source of allllll the DIYs of the world, am I right or am I right?) - you can check it out here.
It involves a IKEA dresser and a lot of patience! (At least in the beginning!)
CZ: Zdravím všechny! Moc se omlouvám, že mám den zpoždění se svým článkem. Nakonec jsem toho včera měla víc než jsem plánovala, takže už na blog nezbyl čas (jo jo vím, že to by se dalo jednoduše vyřešit tím, že bych články psala dopředu :D).
Každopádně jste už asi všichni celí nedočkaví jak dopadla giveaway z minulého týdne! Budu vás ale muset trošku zklamat O:-) Rozhodla jsem se totiž giveaway prodloužit do přístího týdne! Moc lidí se totiž zatím nezúčastnilo a chci dát příležitost co nejvíce čtenářům! Slibuju ale, že příští týden se už určitě dozvíte, kdo vyhrál!
No a dnes mám pro vás jeden DIY projekt, který jsem uskutečnila před pár dny a chtěla jsem se o něj s vámi podělit. Abych vás tady ale neklamala, není z mé hlavy, našla jsem ho samozřejmě na pinterestu (nejúžasnější zdroj všech DIY, nemám pravdu?) - můžete se na něj podívat tady. A zahrnuje komodu z IKEI a hodně trpělivosti! (Alespoň ze začátku!)

BEFORE
So this is how the dresser looked before (MINUS the handles - they aren't original, I changed those pretty much the day I built the dresser because I just couldn't look at those previous ones :D They were so ugly!)
Takhle vypadala komoda před "zákrokem" :D (teda mínus úchytky - tyhle totiž nejsou původní. Hned jak jsem komodu postavila, ty originální jsem musela vyměnit za tyhle, protože byly děsně ošklivý :D)

PROCESS
I used a white color that I bought in OBI and a paint roller. The roller didn't really leave a smooth surface but I think it was easier to paint it with it (than if I were to use a regular brush).
Použila jsem tuhle bílou barvu z OBI a malířský váleček, který teda nezanechal zrovna hladký povrch, ale aspoň to s ním bylo jednodušší natřít (než by třeba například bylo s normálním štětcem).

The painting wasn't such a big of a deal (I mean yeah I had to leave 12 hours between each coat and it was 3 of them so it took me a whole weekend) but it was the taping in the beginning that took the longest (seriously though!).
Nešlo o to, že by samotné natírání zabralo tolik času (tedy ano, musela jsem vždycky mezi nátěry ponechat 12 hodin a celkem byly 3, takže mi to zabralo celý víkend), ale nejhorší bylo to počáteční lepení pásky (to jsem se mohla zbláznit :D)

The sides are just plain white.
Po stranách jsem komodu natřela celou na bílo.

AFTER
And this is the end result. The lines are not 100% straight but you know what? I think it looks marvelous anyway!
A tady už je výsledek. Pruhy nejsou 100% rovné, ale víte co? Myslim, že to stejně vypadá bezvadně!



So what do you think? Do you like my new dresser? Have you yourselves ever tried a DIY project that was a little bit more complicated like this one? (Trust me, it really was harder than it looks :D) And how did it go? Share in the comments down bellow!
Tak co myslíte? Líbí se vám komoda? Pokoušeli jste se někdy o rozsáhlejší DIY projekt jako já? (věřte mi, byl náročnější než se zda :D) A jak dopadl? Podělte se v komentářích!

You Might Also Like

4 comments

  1. Výsledek je úchvatný. Ale naprosto chápu to úmorné lepení pásky. Ovšem na druhou stranu vážně to stálo za to. Vždycky jsem s obdivem vzhlížela k podobným DIY a strašně moc bych se do toho taky pustila. Problém je, že se mi ještě nenaskytl kus nábytku, kde bych mohla a byt mám beznadějně přeplněný. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! Jo asi to stálo za to :D Ale z té pásky jsem pak už opravdu nemohla :D
      A jééé! No tak něco prodej a pak kup něco nového a můžeš to taky takhle vyparádit :D

      Delete
  2. Súhlasím, že Pinterest je najlepším zdrojom inšpirácie a tento tvoj DIY článok je proste bomba!
    Skvelá práca - vyzerá to super :)

    MargiFashion

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pinterestu je vždycky o inspiraci postaráno :-) Ten, kdo ho založil je génius!
      A děkuju! Jsem ráda, že se líbí :-)

      Delete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥