Engagement photoshoot & some news

Wednesday, November 30, 2016

EN: Hello everyone!!!! How have you been? Firstly I would like to apologize for my serious lack of new posts here. It has been a crazy busy few weeks and so I was unable to update my blog! Hopefully it will be better from now on but I actually cannot honestly promise anything. O:-)
The thing is that I started a new job (WOOOHOO! Super excited about that btw!) and it is rather time consuming and mind consuming haha. So after I get home every day, I am exhausted and therefore ready for bed and so there is not much time left to do anything else. I think it's so tiring because it's new though so in a few weeks, it should settle down and I should be all adjusted haha. But we'll see!
I'm sure you're curious about what the job actually is and I don't want to boast but I am pretty proud of it TBH because it is definitely more down my valley and it has a lot of creativity involved in it. Ok ok I won't keep you waiting anymore ... my new job is a social media manager for Danish furniture company called JYSK. I probably wouldn't even DARE to dream of this job in February when I got home from The States and was looking for a place to work at (and got a job as a receptionist) but it is something I am doing now!
There was a time when I just felt stuck and unable to move forward but you know what? I decided to stay faithful and trust God had a plan and it turned out to be a good decision because He brought me this job and I am just really really thankful!
Is there anything you experienced lately that made you feel like you were stuck but you hung in there and eventually you were able to move forward? If so, don't be shy to share in the comments! I am curious!

Ok and now a little bit about today's post haha! On Sunday I had a small engagement photoshoot in a park and these photos are the final result! What do you think of them?
Funny fact is that they all took just 20 minutes to take (it was FREEEZING cold haha!)!

Well and I guess that's it! Enjoy the photos and have a great rest of the week! (And hopefully I will talk to you soon!)

CZ: Zdravím všechny! Jak jste se měli? Nejdříve bych se chtěla omluvit, že jsem nepřidala pár týdnů žádný článek! Mám trošku šílenější období, takže na blog jednoduše nezbyl čas! Doufám ale, že se to už konečně zlepší, nic ale ještě upřímně nemůžu slíbit O:-)
Věc se má tak, že jsem nastoupila do nové práce (JUPÍÍÍ! Jsem popravdě dost nadšená!), která je ale časově (i trošku mentálně :D) náročnější, takže když každý den dorazím domů, jsem leda tak zralá na postel. Tím pádem už nemám na nic moc jiného čas. Myslím si ale, že je vše tak náročné hlavně proto, že je to práce nová, takže jen potřebuji určitou dobu, abych si zvykla. Ale to raději nepředbíhejme ;-)
Věřím, že jste všichni zvědaví, co je to vlastně za práci a nechci se teda nějak chlubit, ale jsem na ní upřímně pyšná, protože se jedná o něco, co je mi rozhodně bližší a něco, co umožňuje, abych byla kreativní. No jo, no jo, už vás nebudu dál napínat ... takže: nově pracuji jako správce sociálních médií pro dánský obchod JYSK
Pravděpodobně bych si v únoru, kdy jsem se vrátila ze Států ani NETROUFALA o takové práci snít. Tehdá jsem dostala práci recepční a byla jsem naprosto happy! Časy se ale změnily a já se začala cítit trošku "uvíznutě" a potřebovala jsem už zase nějakou změnu. Dlouho se nic nedělo, ale já se rozhodla být věrná a důvěřovat Bohu, že pro mě něco má. A taky, že měl. Tenhle job je tedy vyslyšenou modlitbou a já jsem za něj moc vděčná!
Zažili jste někdy něco podobného, kdy jste už hodně potřebovali změnu, ale vše jakoby se absolutně zastavilo, na obzoru žádné nabídky a vy jste i tak nadále doufali a nakonec se opravdu objevilo něco nového? Pokud ano, budu ráda když se podělíte do komentářů!

A teď už pár slov k dnešnímu článku. Jedná se o fotky z malého nedělního focení, které jsem podnikla s tímto párem v jednom pražském parku. Jak se vám líbí fotky?
Prozradím, že jsem je všechny vyfotila za rekordní čas dvaceti minut (byla totiž fakt ZIMA!) :D

No a to už bude pro dnešek všechno! Podívejte na fotky a mějte krásný zbytek týdne! (A já doufám, že se tu brzy uvidíme zas!)

You Might Also Like

3 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥